h . a . i . r .

Sen jag klippte mig förra veckan har jag fått massa komplimanger för mitt hår och det tackar jag så ödmjukt för :) Jag tycker det är viktigt att man sköter om sitt hår utan att det ska behöva kosta en förmögenhet så här kommer lite tips och bilder på produkter som jag använder.
Givetvis vet jag om att vi alla har olika hårtyper men kanske är det någon som kan dra nytta av det :)

1. Jag klipper mig hos Ida på Annen Etage här i Halmstad. Jag har provat många olika frisöer här i stan men har aldrig varit så nöjd som efter ett besök hos Ida.
Vanligtvis brukar jag klippa mig var 12e vecka och en klippning kostar 450:-


2. När det kommer till schampo och balsam använder jag mig av TRESemme och det var faktiskt Charleen som tipsade mig och det. Bra produkter till superbra pris! PRIS: ca. 90 kr


3. Eftersom jag inte gillar att färga mitt hår ofta (vet inte om det är en myt men jag har hört att det kan göra att vita hårstrån kommer tidigare. Ni som känner mig vet att det är en stor skräck för mig haha!) använder jag mig av Revlon Nutrin Colour Creme nr.513. Den ÄR helt otrolig och jag har tipsat flera personer om den. Det är en inpackning som man har i i ungefär 3 minuter som ger en toning. HELT fantastiskt. Jag använder den då och då och var gång är det någon som frågar om jag gjort något nytt med mitt hår :)
Den finns i massa olika färgskalor, håret ljättegott och uktar blir superlent efter användning. PRIS: ca. 200:-

4. Jag använder "BJÖRN AXEN- Straight & Curl" och använder oftast värmeskydd samt mängder av hårspray :) PRIS: ca. 800:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback