du lever bara en gång!


(Så häftiga. KOLLA SERVETTEN!!!)

Sick att jag ens kunde stiga upp från sängen idag. Jag och Sebs låg kvar, han sov och jag pluggade rättkunskap fram till klockan 5 idag! I vanliga fall hade jag fått ångest övber att låta dagen bara gå förbi sådär men inte idag. Det var så himla gott att inte göra någonting och sova ut ordentligt.
Det har varit en helt galet bra helg med mycket partaj.
I fredags dansade jag och Anna loss på W8 och jag hade jätteoligt. Det var riktigt tufft att jobba dagen efter, det blev bara att kila hem för en freshup och sedan åka ut till Sebs familj för födelsedagsfest/kräftskiva. Där är alltid lika trevligt :) och Noah var så himla go igår!
På kvällen åkte jag, Fia och Oliwer (?) till Oliwer's, efter ett antal drinkar blev det bad i poolen och sedan att värma sig i skummet. Helt galet skoj! Goda drinkar från shotbaren var riktigt bra men det allra bästa var nog när Oliwer bara gick klädd i sin jeanskavaj och jeans eftersom hans tisha var blöt. Han var tvungen att fullända sin outfit med en servett vid bringan. Jag skrattar lika mycket var gpng jag tänker på gårdagen.
Och tänk, jag hade inte skrattat så idag om jag inte hade följt någons råd;
"Du lever bara en gång!"
CIAO LINNÉA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback