update | påskhelg

Den här helgen har mestadels bestått av jobb men igår var jag på middag.
Vi i mitt umgänge har en årlig "påskmiddag" då vi även passar på att fira vår fina Sara som fyller år i tidiga april.
Det var sååå otroligt trevligt, underbar 3 rätters och uppstyrt från topp till tå.
Däremot skulle jag öppna på ROBERTS imorse så jag tog det lugnt och gick hem tidigare. (duktigt Linnéa)
Det blev bädden när jag slutade idag, sen har jag städat och nu sitter jag och bara tar det lugnt. Det blir förmodligen krogsöndag med mina älskade vänner snart... Sebs är på personalfest och sups full :)


En seriös Linnéa från igår! HAHA
Hoppas ni har det bra där ute!
KRAM LINNÉA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina blonda lockar till höger! Vem är det?

2010-04-10 @ 01:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback