my lucky day

Slutade jobba vid 2 och övningskörde sedan en liten stund med pappa. Still a long way to go men det kändes lite bättre idag :)
Igår var en underbar dag!! Först hade vi en systerdag i falkenberg - jag, Sanna och Charleen och när jag väl kom hem på kvällen gick jag och Sebs ut och åt en 2rätters på Gastons. Vi brukar inte "fira" våra månadsdagar men igår hade vi faktiskt 9 månader och vi kände att det var längesen vi var ute och myste.
Väl hemma såg vi en sjukt bra film (som jag inte minns namnet på just nu) och sedan blev det bädden.
När jag kom hem från jobbet idag sa Sebs att han hade glömt att han hade köpt en present till mig igår, så jag fickd en idag istället. JAG BLEV SUPERGLAD :) det var nämligen en tillökning på mitt Thomas Sabo armband. Det var en stjärna som det stod "You are my lucky star" på och jag älskar den redan!
Fast jag får inte störa Sebs med massa pussar nu för han sitter och spelar Xbox. Han ser så rolig ut när han spelar... sjukt koncentrerad! HAHAHA



Nu ska jag springa iväg till Charleen, jag ska sova där inatt!
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback