fridayfeeling

idag jobbade jag mellan 9-18.30 och jag avnundades alla som drack rosé på uteserveringen och njöt av solen. SOL SOL SOL, äntligen lite vårkänsla.
När jag väl kom hem hade Sebs hade han köpt en flaska rosé och lagat plockmiddag till oss :) synd att jag är ett sånt kontrollfreak och måste kommentera allt bara. Innerst inne var jag otroligt glad, vilken han sedan förstod haha.
NU SKA JAG BERÄTTA...
Imorgon var det tänkt sedan länge att jag skulle skriva högskoleprovet. Igår ringde jag för att kolla varför jag inte fått någon information om vart jag ska skriva provet ect. men huvudansvarige var inte tillgänglig så jag ringde idag istället. Det visade sig att jag inte ens fanns med i systemet, jag blev felt paff!
För jag hade dubbelkollat innan jag ringde att jag verkligen betalt räkningen, så jag frågade honom hur det kommer sig att jag både betalt och fått hem en övningbok?!
Då berättade han att han fått flera samtal som mina där vi åkt på ett litet lureri av det företag som säljer boken. "Beställ högskoleprovet" med stor text lurade mig och nu finns det ingenting att göra åt saken.
Pappa sa "Se det som en lärdom och lägg det på hyllan!" Så det gjorde jag...

Nu kom Sebs hem från en snabbrunda på Cafeet.
Så nu ska jag gosa med honom...
TREVLIG HELG!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback