fridayfeeling

Startade dagen med en promenad i solen med charleen, snabbdusch och sedan blev det jobbet vid 11.
Skulle bara hoppa in 2 timmar för att sedan övningsköra med pappa.
Rondeller och stadstrafik "light" för första gången och först gick det väldigt bra och sedan var det katastof. Men som någon klok sa "Övning ger färdighet!"
Sen chillade jag hos syster i deras avkopplade uterum med ett glas rosé i handen.
Det blev middag på mårten och för en timma sedan satt jag och Sebs på EH:s uteservering och drack en ypperlig te.
Nu hade jag tänkt varva ner ordentligt och sedan lägga mig och sova, imorgon börjar jag 07-16. puuuh, jag går under bara jag tänker på det!



(såhär kände jag mig efter körningen idag HAHA!)
TREVLIG HELG!
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback