Enduring love

Mätt och (kanske mindre) belåten. Har jobbat idag 11-16 och när man inte äter lunch förrän vid 3 är det ganska svårt att bli hungrig då man vanligtvis äter middag runt sjutiden - då får det isället bli buffalo wings från B&B vid 21!!
Fy och skam. nu får vi skärpa oss jag och Sebs.
Det gäller i och för säg inte bara maten.
Hur som helst, jag tycker om dig så mycket att det gör ont! lovelovelove.
Idag var vi och kollade en lägenhet tillsammans mina päron, de verkade tycka om den :) nu hoppas vi bara att dem ska få den! IMORGON ÄR JAG LEDIG och jag hoppas på sol sol sol. (jag behöver få lite colour vaaa!)
MEN nu tänkte jag krama om (jobbige) Sebs för snart ska han iväg och jobba :(
CIAO LINNÉA

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback