eftermiddagsmys

"Nej nu får det vara nog!" tänkte jag, på med ett par leggins och slappetröja sen gick jag ut. Man blir faktiskt inte bättre av att bara ligga hemma! Inte mycket sol med väldans vad svalt det börjar bli :)
känns som om sommaren närmar sig med stormsteg.
Köpte med mig lite muffins och begav mig till syster. J Ä T T E M Y S I G T!
Jennifer har blivit så himla stor och klok, när en vuxen på cykel förbi sa hon;
"Där kommer en och cyklar UTAN cykelhjälm!"
Jag har dessutom fått smak för te igen, vilket är positivt eftersom jag konstigt nog inte kan dricka kaffe senare än 3 på dagen om jag vill kunna somna under natten. Strax som Sebs iväg och spela och för min del är det inget annat som gäller än bädden.
Fortfarande smärtar mina bihålor och jag måste vara kry för jobb i helgen!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback