till mina godtrogna läsare:

Fick en kommentar, där någon påpekade hur tråkigt det är att läsa en blogg som aldrig uppdateras OCH jag kan inte annat än att hålla med.
Det händer mycket i mitt liv just nu...
THE-MAIN-THING är att jag håller på att flytta in hos Sebs. Ja så är det!!
I och med detta så spenderas mycket tid bland alla hans saker som bara ligger här och skräpar, vi sorterar och vi slänger i mängder, tro mig det är HUR MYCKET SOM HELST!!!
I söndags var jag och charleen på chilli och köpte en ny matta och goa kuddar till soffan i vardagsrummet. Rött rött rött och nu börjar det bli riktigt mysigt :)


kuddarna är från Chilli, 179 kr/st

Visst blir det fint?! :) Tänker då till jul...
CIAO LINNÉA


Kommentarer
Postat av: charleen

Guuud va fint gumman! Ser jättemysigt, dit kommer jag gärna på kaffe ;-)

2009-10-08 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback