Sunday

Imorse gick jag upp vid 8, drack kaffe och begav mig vidare mot SATS som för övrigt var stängt.
Kom hem igen och bestämde mig för att motionera med mina inlines istället.
Hör här då, 6 km på 23 min!!! WEEY JIPPIE HEEY!
Hälsade på, på kungsgatan en sväng och åkte sedan till Charleen för att mysa i solen som döljdes av molnen var och varannan minut. Hur som helst så är det skönt att sitta utomhus och snacka skit...
 
Här har ni henne,storasyster, vill I N T E vara med på bild nej!

Igår jobbade jag till 22 och bäddade ner mig strax efter eurovision song,
mina sambos var ute och gjorde staden osäker men nu är de iväg och handlar för ikväll ska vi nämligen grilla och ha mysigt tillsammans =)
Barca 18.45 samt INTER 20.25 ikväll!!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback