uppdatering.

först och främst - sorry för dålig uppdatering! I helgen har det varit full rulle.
Middag. Utång. Middag. Film. Upp tidigt till Göteborg. Hem sent från Göteborg. Sömn. Jag sa nyss till mamma att jag inte hade snackat med Maal sen i lördags "Va, varför inte?"  svarade mor och då kom jag på att knappt snackat med mamma sen i fredags...
Lustigt.

Ny vecka och det känns som om allt kommer att gå i raketfart framöver.
Nu är det inte ens en månad tills jag och Maal beger oss iväg och innan dess skall tiden fyllas ut med massa "måsten" (och jag som sa till Nils att jag inte har några måsten, vilken jävla lögn!)
Sara kommer även att befinna sig på hemmaplan och det skålar vi för!
Om en timma ska jag & Maal iväg och kolla på en lägenhet - önska oss lycka till!

KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback