Tisdag

Hej där!
Sista dagen i gråa mars. Imorgon är det april och KRAV NR 1 : Skinade sol.
Jag är ledig idag och har just satt mig framför datorn med mitt lunchkaffe efter en lång dusch. Har tänkt kika runt på olika högskolor och program i och med att jag absolut tänkt börja plugga hösten 2010! Nu till hösten blir det komvux (KUL!)
Just nu (-och sedan 2 år tillbaka) vet jag precis VAD jag skulle vilja plugga, dock på fel plats. P A: personal och arbetslivsutbildning 4 år i Lund!
Samma program finns även sedan 2008 i Uppsala...
Till saken hur att jag gärna skulle vilja bosätta mig i Göteborg, även om Lund verkar riktigt jävla okey!
Dessutom känner jag att jag inte kollat tillräckligt på olika program. Kanske är jag rädd för att hitta för mycket som lockar och blir helt disträ och förvirrad?! Halkade in på P A och kände att det verkade helt rätt.
Vore perfekt om någon motsvarighet skulle kunna finnas i Götet...

Så fort jag tänker på min framtid, så ser jag ut så här... TOTALLY LOST!


Om jag nu blir något klokare...
www.studentum.se ; HERE I COME!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback