TAGET ur mensurs blogg:

H A N  Ä R  B R A.    L Ä S !

"Jag tycker väldigt mycket om min vän Linnea Olsson. Trots att vi kan avsky varandra något så hemskt mycket. Vi är snabba med att plocka ner varandra från svävande moln och minst lika snabba på att bryta ner varandra psykiskt.
Hela vårt samspel bygger på Jantelagen... "du skall inte tro att du.....". Det är standardrepliken. Ibland kommer hon med väldigt kloka och hårda ord! Det är upplyftande! Något som är riktigt roligt är när hon pratar så mycket att man inte hinner prata något emellan. Till slut har hon dragit värsta raderna om hur jag borde sköta mitt liv och att hon enbart yttrar sig för att hon faktiskt "bryr sig".
I all hast hinner hon bygga upp värsta bilden av mitt liv! Sedan inser hon när man väl får luft i samtalet att hon kan ha varit lite överdriven. Haha jag gillar det... "jaja, du skall inte tro att jag bryr mig iaf..." Haha min lilla pärla. Oh vad jag tycker om dig, men DU SKALL INTE TRO ATT DU ÄR NÅGOT!"
 
Man möter många olika människor under sitt liv.
Men tro mig. Jag kommer aldrig att möta någon som min vän Menzur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback