sjukling light!

Det var med mycket möda som jag imorse begav mig till jobbet efter en natt bestående av ständig hosta och (hypokondikern talar -) feber!
Kommer hem och tänker ta en behövlig powernap, mamma sitter då vid hennes dator som är placerad i mitt rum och knapprar för fullt. Hon går ut en sväng, ÄNTLIGEN somnar jag... Pappa kommer in och frågar "var är mamma?" Jag vaknar givetvis. Han går ut. Jag somnar. Mamma kommer in och knapprar igen, glömmer stänga dörren som sedan kommer till att stå och slå i cirka 10 minuter. JAG VAKNAR OCH ÄR FÖRBANNAD, vrålar något i stil med "Nästa gång när du vilar, ska jag slå i dörrar, spela hög musik och sitta vid datorn så får du se hur det känns!"...hon svarar "MEEEH vad sur du är!"
Det var droppen i koppen och jag bestämde mig för att ta tag i mitt liv och ställde mig sedan under hett vatten i duschen...

IN A BIG NEED OF MY OWN PLACE! ...hoppas vi får lägenheten!


Nu är jag betydligt gladare, men fortfarande krasslig!
Ikväll ska jag till sebastian och ha tacokväll, Amalia joinar =)

OI! det är fredag...
TREVLIG HELG, LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback