Nummer ett

Min förmiddag var väldigt jobbig, hjälpte mor med att alla spärra kort, göra en anmälan, ringa efter blanketter till nytt körkort m.m.
Jag kände mig inte precis som den gladaste person i Halmstad när jag gick till träningen, men väl på där möttes jag av en rolig överraskning.
Minns ni tävlingen som jag och Maal ställde upp i för två veckor sedan?!
JAG VANN =) och inte vad som helst heller, utan träning med en Personlig tränare.

Det måste ha varit knäböjningarna, haha!

Suttit och lyssnat på ELVIS ikväll, det var längesen!
Sån kung han är...
Nu ska jag se två filmer, Twilight och Patrik 1,5 -
sedan hoppas jag på att kunna somna, jobbar 7-13 imorgon!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: klabbe

grattis tjejen :D

Postat av: Ulrika

Haha, YOU GO GIRL!



Fan vad roligt. Att Du var så stark..:)

kram

2009-03-10 @ 19:00:53
URL: http://kreaturet.se
Postat av: linnea

haha tack =)

2009-03-11 @ 16:37:41
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback