Myslördag

Ohh. nu sitter jag på mitt rum med öppen balkongdörr och känner doften av grillat. Antar att det är fler än jag som helt och hållet fylls av vårkänsla denna lördag. Idag skulle jag egentligen åkt till min syster Sanna som bor i Falkenberg men jag kände verkligen för att bara vara hemma i Halmstad.
Hon kommer hit nästa helg =) jag längtar!!!
Istället har jag hängt med min andra syster Charleen och Patrik idag, vi lunchade på ett thaiställe och begav oss sedan till bulls uteservering och gottade oss.
Nu är jag hemma och har just ätit middag med mor & far och har just hällt upp ett glas rött. Vad som återstår för kvällen står fortfarande som ett frågetecken men jag förmodar att det blir väldigt lugnt!
PASSA DIG! Alicia tar till med sina 4 tänder om hon inte får en budweiser!

Och storasyster Jennifer likaså! En söt liten tiger...

KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback