Lördag

klockan närmar sig halv sju och mitt största nöje just nu är att sitta och prata med min systerdotter Amanda som är 9 år på msn.
Hon skickar vibbar, konstiga gubbar och frågar jag "vad gör du?" så svarar hon "vadå då?!"  Vad gick snett frågar jag mig då (!) ? haha...
Egentligen skulle jag joina middag hos Maal ikväll men jag har sån olust. NEJ!! inte för att träffa dem utan snarare vad gäller allmänheten. Kan man ens säga så?
Kanske åker jag och Charleen till Sanna i Falkenberg och i så fall hade jag tänkt:
- Dra en 700 ml TuffiFrutti Vodka på 5 min,
- skicka ett meddelande till Amalia där jag frågar vad jag heter inom 10 min,
- och däckar i inom 20 min!


- NEJ JAG SKOJAR! Jag ska bara dra halva...

TREVLIG KVÄLL!
NO LIMITS, NO REGRETS!
LINNÉA


Kommentarer
Postat av: Slangbellan

Vekar som om du drog hela ändå ;)

2009-03-08 @ 12:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback