fridayfeeling

WHAT A DAY!
Dagen börjar med att jag befinner mig på jobbet vid 7.00 (som sagt) men ska inte börja jobba förrän en timma senare.
Det var bara att bita i det sura äpplet och läsa HP!
Kör på som vanligt och vid 11 har jag "disp" vilket innebär att jag ska befinna mig i lokalen under en stund. Jag klagar inte, utan köpte bland annat fredagsbilagan och satt och slappade i närmare 90 minuter.
redo att köra igång igen med mycket energi, tills det visare sig att något spån glömt lämna en nyckel som jag behövde och inte gick att få tag på!
Vilket resulterade i att jag blev 20 min sen och irriterad!
MEN NU ÄR JAG HEMMA, på språng mot SATS och ikväll utesluter jag både Göteborg och utgång med tjejerna för att äta sushi och mysa med Charleen =)

TREVLIG HELG SÅ LÄNGE!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback