dreams of raspberry

Uppdatering. Känns som om det redan varit helg!

ONSDAG:
Jag, Maal, Oscar, Sara & Fellan hade bokat bord på Lilla H, MYS!

Jag och Maal bestämde oss sedan för att stanna kvar för lite drinkar eftersom ingen av oss skulle upp tidigt.
Vi hamnade till slut på kåren, där jag kände mig lite som en outkast.
TORSDAG:
Sprang på stan, käkade kinamat med Sebban.
Kom hem och gormade över att jag inte hade något att ha på mig.
Sedan till premiären av Bulls uteservering, men det var så kallt (började till och med att snö en stund) så vi satt inomhus.
Vidare till mårtensson, där det bjöds på modevisning, choklad och bubbel.
Joinade Maal och hennes nya arbetskamrater på Lilla H, stannade kvar för att sedan återigen möta upp dem på Mårtensson, där de sjöng "I WILL SURVIVE!"
Lagom tidig kväll (en torsdag inte ens sommartid) som avslutades med både film och matrester.
NULÄGE:
Fredag. Helg. OCH JAG SKA TA DET FÖRJÄVLA LUGNT & SKÖNT!


Goda hallondrinkar!
HEJ SÅ LÄNGE, LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback