don't hold back!?

jovars, igår åkte vi till Sanna och hade det bra. Vi hade det alla lite för bra och blev kanon... men det kan man bjuda på!
Jag ringde Slangbellan inatt och sa att jag hade ångest över att fylla 20 och avslutar med "vi hörs imon då!" hon svarar med ett gulligt "Ja ha det så bra gumman. Puss och kram!" och jag blir förtvivlad och säger "jag vill fan inte ha några pussar och kramar" och lägger på!
Jag är säker på att hon sedan somnade om med ett leende på läpparna! =)
När jag kom hem vid 4 råkade min systerdotter Amanda 9 år vakna och det slutar med att vi sitter på en madrass och äter pizza, tills jag är så sliten att jag däckar och hon hämtar vatten till mig och fint håller min hand!
Fina fina Sanna

"kolla så söt-och-busig-tjej"

Fina fina Charleen

Skitglad tjej. Fullkomligt överlycklig! HAHA

som jag sa igår "för gammal kärleks skull"

HEJ SÅ LÄNGE!
LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Ellie

SÅÅÅ vackra .. Mina systrar ... Saknar er <3

2009-03-08 @ 16:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback