"Spring" i benen!

Nu är det officiellt, DET ÄR VÅR!
Vi har alla våra särskilda och fina "vårtecken". Några typiska är blommor i backen, fåglar som kvittrar (försök köra den med mig som vaknar av fågeljävlarnas SKRIK vid 7), solglasögon vid minsta sol och nedcabbade bilar.
Dessa tyder absolut på vår och varmare tider, men mitt personliga och mest ultimata tecken är när jag tar fram mina inlines som legat och dragit åt sig damm under hela vintern och bestämmer mig för att bege mig ut för att åka.
Varje år vid min inlinesdebut fylls jag av samma lättnad och behag.
Precis samma känsla, varje år!! (- ett undantag är dock år 2007 då jag under debuten trillar riktigt illa och slår sönder min nya mobil! Då grät jag över mitt klanteri och lät rullisarna ligga ytterligare 2 månader)

Igår kväll drog jag återigen på dem,
...och under 45 minuter kändes livet helt jävla löjligt underbart!

CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Trähatt

Ehh.. Eller?.. Va, ehh?.... Du, jag?.. Ehh..

2009-03-19 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback