fridayfeeling

Oh vilken bra dag det har varit!!
Idag följde jag med hem till sebbas mor för att hjälpa till lite med lille Noah (hans systerson) eftersom dem skulle fixa  och dona för morgondagen.
Det var så himla mysigt att gosa och lukta på den lille bebisen!
Väl hemma lagade jag, en något bränd men god, lax/potatisgratäng till oss alla.
Mina sambos är ute och svänger ikväll men jag har varken lust eller ork och vill helst vara pigg imorgon då jag ska på kalas hos min systerdotter Amanda. =)
Dessutom är det ju självaste nationdaldagen, förresten vad gör man egentligen då?
Vi ska i alla fall på middag och sedan vidare mot city.
Men det är imorgon det NU väntar bädden och en mysig film!

 Kos!
GODNATT SVERIGE!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback