what day? that day!

Tisdag. Torsdag. Fredag. Lördag. Söndag = Jobbet 14 - 22!

M E N  i onsdags var jag ledig och försökte få så mycket som möjligt gjort.
Jag käkade frukost med mina älskade systrar (samt syskonbarnen) på stan och sedan fick jag mina efterlängtade Connys av dem =)
Ser framemot att missbruka dem i höst, minsann.

(Amandas gubb-min är det roligaste jag sett!)

Väl hemma, ringde jag Anna och bad henne hjälpa mig färga mitt hår.
Jag stod inte ut en sekund till att se mig i en sliten, solblekt "nougat-tonad hårfärg" så nu har jag återgått till att vara brunett!
På kvällen fick jag & sebban  (till slut)  till lite kvalitétstid, vi gick ut och åt, drack ett glas vin och pratade på som vi brukar. MYSIGT! 
Ikväll är han på Ullevi och njuter till U2, det är han värd =)
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback