välkommen hem!

puuh. vårt internet är nästintill bedrövligt - har jag tur så fungerar det skapligt fram till 19, sedan är man körd!
När jag kom fram söndags kväll, tog jag taxi hem efterom ingen kunde möta upp mig och hjälpa mig med min packning, jag välkomnades med (DETTA ÄR SANT!) 0 grader i lägenheten. Den var tom och mörk och jag ville bara hem.
Dagen efter invigde vi vår helt nybyggda barnehage. Den är skitsnygg, fresh och modern. Ska se om jag kan ta några bilder någon dag, det är värt att se...
Jag har dessutom fått nytt schema, perfa!



Idag kommer Amalia äntligen hem till mig och Oslo. Jag har saknat henne hur mycket som helst!
Jag har tröstat mig själv med massa föda och sex and the city,
nåväl det är väl egentligen inte så mycket att klaga över!

Håll ställningarna!
HÄR ÄR KALLT!
KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback