Uppdatering!

Gott nytt 2009!
Jag firade in det nya året tillsammans med fia och amelie i båstad.
först åt vi middag hos mig, sedan agerade fia chaffis till drivan - där vi hade bokat ett litet rum.
Det var mysigt och sedan begav vi oss till pepes, där det var betydligt mer fart.
Väl där gick allt väldigt fort. "tre... två... ett.. GOTT NYTT ÅR!"
in och dansa, fia såg vilsen ut och mådde sådär och amelie höll ständigt en drink i handen haha!

Idag mår jag sådär och är ganska seg!
Man blir lätt bekväm av sig när man känns hemma och det känns verkligen bitterljuvt att komma tillbaka till Oslo.
I synnerhet då jag kommer vara ensam i 2 dagar för att Amalia är på Malta.
Samtidigt som det känns som om 2009 kommer bli ett bra år men nya spännande dagar och ting så skräms jag av hur fort tiden går.
I år fyller jag 20 och kommer förmodligen att lägga mycket till på att jobba och resa.
Min prioritet nr 1 kommer att fixa körkortet i vår också!  Jag ser till och med framemot att köra folk hit och dit :)
Nu återstår det heller inte så lång tid för vintern utan sakta men säkert, går vi mot ljusare tider...
Är inte det underbart :)

Nee. Nu ska jag lägga mig och börja mitt SATC-maraton!
Godnatt
KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback