goooin' banazas

Mina damer och herrar, låt mig få berätta om ett land!
Ett land där man omöjligen kan lida av beslutsångest,
för så är det - kan inte tänka mig att någon drabbas av beslutsångest då de handlar i en matbutik i Norge!
Faktum är att det inte finns särskilt mycket att välja mellan...


Här finns det INGA mellanting!


Antingen köper man 3,5% mjölk eller lätt mjölk på 0,9 %, ska man köpa någon morgonyoggi kan man välja mellan 4 smaker, nämligen naturell, vanilj, jordgubb eller hör och häpna melon!
Norrmännen tycker själva att de är en fena på allt vad GOTTERI innebär. Jo jag säger då det, utbudet erbjuder till och med choklad och lakrits, och nu ska vi för allt i världen inte glömma att det går att köpa vaniljglass i landet och 4 olika chipssorter. (som förövrigt ser ut som estrella light)
MEN tuggummi finns att köpa i många olika smaker, dock ingen större utveckling vad gäller förpackning!
Här säljs det dessvärre inga tuggummi i "påspaket!"

Jag kan inte annat säga än att det är tur att detta usla faktum vad gäller developmenten i Norge, kompleteras av bra service som man så ofta stöter på i klädbutikerna!

KRAM LINNÉA


Kommentarer
Postat av: Tanja

jag bara älskar den melonyoggin dom har :) åt den när jag var hos mamii. haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback