"Dolce Vita"

Vårt internet har inte funkat på flera dagar!
Jag har blivit sjuk, låter som en kratta och har problem med mina bihålor.
Jag blev tokig på att gå omkring där hemma så jag spacklade mig lite i hopp om att se något kryare ut och begav mig (tillsammans med min dator) till ett italienskt café "Dolce Vita" som ligger precis vid oss.
Deras Latte är U N D E R B A R!

Egentligen har de inte trådlöst inernet här men hon som jobbar här var vänlig nog att ge lösenordet som hon har till sitt eget internet. Så jag har kollat upp flyg, priser och annat viktigt inför USA-resan i april!
Om det är någon som har tips om billiga flyg eller vad som helst till NY så skriv en kommentar!! (allt uppskattas)



I helgen kommer familjen Parmlöv på besök och det kommer att bli väldigt trevligt!
Jag ser dessutom framemot att komma hem, har så mycket att göra att jag egentligen inte vet hur jag ska hinna med allt.
Saknar mina nära och kära massor!!

Ta hand om er,
på återssende!
Kram Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback