You can do it, Put your ass into it!

B O K S T A V L I G T    T A L A T !

Kom just hem efter att ha varit på Sats i 2 h, och jag känner mig helt slutkörd!
Det var så att igår, helt spontant gick jag och Amalia med på att medverka i tävlingen "Sats Starkaste Kvinna" - inga förutfattade meningar nu kära läsare, detta ENBART för att det inte var några som hade anmält sig.
"Varför inte då kanske vi vinner något ändå, skulle fler anmäla sig så kan vi alltid avstå!" Dit kommer vi och det är i alla fall 10 andra som ställt upp, och dra sig ur kan man visst inte göra!
Man skulle lyfta 30% av sin kroppsvikt och jag som då väger (JA NU SKER DET MINSANN haha) 60, fick alltså lyfta 20 kg.
Först  skulle vi göra knäböjningar, jag tjuvkikade på hennes papper och den högsta siffran jag i alla fall lyckades se var 59 st - så jag sa till Amalia "Låt mig INTE göra mindre än 60, INTE!"
På 70, höll jag på allvar att gå under men jag är en jävligt tävlingsinriktad person och slutade på 81 st. resultat = SPAGETTIBEN!
Sedan Biceps, samma vikt. klarade 2 st. RESTULTAT = skämdes och bestämde mig för att köra slut på armarna resten av kvällen.
Sist så skulle man på rodden och se hur många meter man klarade på 1 min. resultat = 269- njaa sådär.

Jag vet med all säkerhet att jag inte kommer att vinna något men jag blev besviken på mig själv, då jag från början ens tänkte låta bli att försöka - bara för att jag upplevde det som lite pinsamt.
Så länge jag tror på mig själv, SÅ ÄR DET JÄVLAR MIG BARA ATT KÖRA!!

Tummen upp för Amalia som imponerar. Hon klarade betydligt fler än vad hon trodde och det som drev henne var hat!

KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback