pink sight

Kom just hem efter att ha vandrat omkring på Eurostop med pappa!
Köpte ett par rosa brillor från H&M som jag fick syn på redan i Oslo, kommer vara riktigt fresh i vår/sommar när man fått lite färg på kropp och ansikte.
Mamma tyckte att dem var fula, pappa tyckte den exakta motsatsen!
Vad tycker ni?! ;)


Snart kommer Amalia och vi ska iväg och svettas lite på Sats!
Ikväll blir det middag tillsammans med familjen Olsson och sedan ska vi på Club4, super!
Jag ska dessutom lära mig göra några riktigt goda drinkar ikväll, för att förhindra kanonfyllor som i lördags!
Ha en fortsatt trevlig torsdag!
KRAM LINNÉA

P.S. Imorse vaknade jag och hörde mamma säga "Oh så snygga jeansen är på dig. Ja faktiskt väldigt snygga!"
Senare under dagen förstår jag att hon menar pappas nya "Cheap Monday"

 

Kommentarer
Postat av: hanna

haoo, ses ute ikväll då tjejen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback