morning glory

Ja gott folk. jag är uppe och ska snart hoppa i kläder and do some freshup!
Det är tänkt att jag ska åka till Gekås med mor och far idag, men farsgubben verkar krasslig så vi får väl se hur det blir med det.
Har tänkt kolla efter en systemkamera idag också, men det är så svårt i och med att den fortfarande ska vara smidig och lätt att hantera.
Är det någon som har tips på bra märke och sådant?
Annars hade jag tänkt bege mig till bibblan och plugga teori, i och med att det inte blev något igår!



Jag blir för övrigt tokig på mitt lägenhetsökande! Man får ju inte tag på något och vill för den delen inte ta vad som helst heller.
Är det någon som känner till något som ska bli ledigt centralt så snälla säg till!!
Just det, det ska vara en 2a eller 3a!
Jag har inte ens en digitalkamera längre.
Utan det här är mammas Sony cybershot, den är bra!
Have a nice one!
Ciao Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback