supermorning

Efter 14 h sömn väcktes jag av ett samtal från Charleen.
Utvilad (?) det är lustigt att mycket sömn kan ge en nästan motsatt effekt...
Hoppade in i duschen, åt en frukost bestående av yoghurt blandat med havre, banan och russin. What a kick!!
Nu sitter jag här med öppen balkongdörr, morgonkaffe och skön musik som strömmar ut från mina högtalare (som förövrig måste bytas ut!)
JAG MÅR RIKTIGT BRA IDAG! Halmstad bjuder på efterlängtat vårväder och ikväll kommer Maal & Sara över på pyssel och pizza!
Det ser jag framemot, jag har saknat dem...


Här kommer en bild på mig och Fliiiine, maj 2007!
(vi sågs senast augusti förra året, TÄNK att vi kommer att ses igen om 16 dagar)
Ha en underbar dag alla där ute!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback