live fran new york!

HEEEEEJ ALLA LASARE! LAS DETTA!!

Ett. forlat for att jag inte uppdaterat tidigare men jag har inte lyckats fa tag pa internet forran nu, dessutom har vi fullt upp.
SONDAG: vi kom fram, slitna som tusan efter att ha varit uppe i drygt 2 dygn. Vi hade ju fatt hora att vi skulle bo pa 7th ave och var javligt lyckliga, tills det visar sig att det var 7th ave N i Harlem.
Vara vita hyresvardar verkade goa och lagenheten var fin :)  Lite halv radda stack vi ut pa harlems gator for att ata. Vi hamnar pa ett stalle som heter iHOP och far en servitor som skulle predika anledningen till varfor vita hatar svarta. ANLEDNING: (han var givetvis svart) Black man can give better orgasms!
MANDAG: Vi begav oss till Time square och hittade massa underbara affarer, vi var helt upprymda och hade redan da borjat alska storstadsruset. Kom hem och somnade innan 9!
TISDAG: Medan Amalia blev besviken pa det trakiga vadret sa tyckte jag att det passade utmarkt eftersom vi skulle pa museum, i och med att vi aker T-bana som en annan dare sa ar vara lokala skills pa topp!
Sedan stack vi och at en flottig pizzabit (eller 2) for att sedan avrunda med en cheesecake och sushi.
Pa T-banan nar vi skulle hem fanns freestyle dancers (filmklipp kommer senare) och det var sjukt kul att se. De spred sa galet mycket gladje och alla hangde mer elelr mindre med i beaten. TILLS en satans amerikansk snut kom och stoppade dem. Alla blev lite ledsna men ledsnast blev nog en bastant svart kille som skriker "Obama is the presedent, and we still CANT dance". Det tyckte jag lat javligt bra och skrek "woow" samtidigt som jag borjade klappa handerna. Jag maste ha kant mycket solidaritet med dessa manniskor (som for ovrigt ar UNDERBARA och kallar en honey och darling i olika koer)
ONSDAG: Upp tidigt och ut pa stan. Vi vantade 20 min for att fa ett bord pa HardRock (hardcore later battre) vi hade jattetrevligt och nar vi kom ut vard et battre vader. Vidare till Madame Tussaud, dar vi poserade bland kandisar och sjong karaeoke! Pa kvallen hamnade vi pa 5th och impulsade oss vidare till Empire State. Det var verkligen en kansla och se den upplysta staden under himlens morker!
Vi var hemma vid midnatt, utslagna och skulle sova. Amalia vacker mig en halvtimma senare och det visare tid att vi har en 3 cm lite mus pa rummet (vi kallar honom lille lucifer) vi gjorde en falla, jag holl hinken och amalia placerade ut osten. Vi stat ivrigt i vantan pa att fanga den lille jakeln. Vi tander : OSTEN AR BORTA! Jag pallar inte mer och somnar om, amalia daremot tar sitt pick och pack och gar in pa toan dar hon lagger sig i badkaret. Kommer sedan tillbaka och satter sig i en position dar hon har koll pa alla horn i rummet. Tills slut klarar hon inte trycket och lagger sig ner for att somna till kent.
IDAG: STRALANDE SOL och central park vantar! VI HAR DET JATTEBRA och pa sondag beger vi oss vidare mot california! Ska uppdaterna med blite bilder nar jag kan!
Saknar mina peeps!

SEE YA, DONT WANNA BE YA!
KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback