THE SIGN

Aldrig har en lördag varit så spårad men rolig i lägenhet 603 som igår!

Efter en runda på stan kom jag och Amalia hem, satte givetvis på oss tjocktröjor (dåligt med värme) och åt mat!
Vi hittade sedan roliga karaokelåtar på youtube, tog fram mobilerna och använde dem som mic - korkade upp!
Vid 22-tiden kommer fia hem från jobbet, då hade vi suttit och sjungit i 2 timmar och vi var betydligt mer varma och  lättklädda nu! MEN KUL VAR DET!


LÅTAR:
All by myself - (Amalia slänger ur sig "This is for you Bridget")
Last Christmas
I will survive
Love is all around
All I want for christmas is you



Sedan tog vi en dusch för att bege oss ut mot staden.
Bagen var tom.
Amalia försvann, hon vet inte vart!
Sofia städade och gick ut.
Jag fastnade framför datorn.
Amalia och Fia kommer hem vid 4.
Ordnar efterfest med peeps!
JAG GÅR OCH LÄGGER MIG!

Ikväll ska vi se inter - roma!
Jag ska nämligen ta med tjejerna till en sportpub! :)

KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback