Söndag

Gårdagen var lyckad...
Dopet var litet, fint men livat pga alla kids :)
Kom hem helt utslagen och unnade mig en powernap - vaknade vid 19 och började inom kort att korka upp!
Blev hämtade av Sara. Förkrök hos Lahoya och sedan vidare mot stan...
JAG ÄLSKAR HALMSTAD!
Jag älskar alla-känner-alla-känslan och jag älskar hur man helt oemotståndligt dras till Gaston en lördag!
Gastons, mårtensson, moon sedan körde Ardit hem mig! Jag behövde nog det...


Gick upp (alldeles för) tidigt idag och har varit och handlat mat med pappa!
Ikväll ska jag åka till min älskling :) och imorgon åker jag hem till oslo igen...
En fågel viskade i mitt öra att det har varit ännu en storslagen lördag i lägenhet 603... ja, jag säger då det!

KRAM LINNEA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja men då var jag åter glad igen. Väldigt glad haha :D

Superskoj att träffa dig bejb!! När kommer du hem nästa gång från Oslo o hur länge stannar du där uppe?

Pussis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback