Rå humor

Sms mellan mig och Amalia på jobbet, medan hon var kvar på barnahagen med de minsta barnen var jag på tur med  de som är födda 05...

L: Nu ligger jag på en jättestor rund gunga och har det bra! Barnen kommer och säger att de vill gunga men jag säger "Scch, gå och lek med de andra där borta!" Haha!
(AMALIA SVARAR PÅ MESSET EN TIMMA SENARE NÄR HON ÄR PÅVÄG HEM OCH JAG FORTFARANDE JOBBAR!)
A: Där har vi anledningen till att du trivs så mycket bättre än mig ;) jag missade trikken för att jag skulle koka nappar. Det blir att läsa bok :) ses sen. puss!
L: Jag mår PISS nu! Så ont i magen. spytt. Vill bara gråta! Livet är hårt, enda sättet att glömma är att fylla sig med vätska och då menar jag fan inte H2O, HAHA! Humorn är iaf i behåll!
A: Det är ju en jävla tur det! Haha



Så idag ligger jag hemma och kurrerar mig. Just nu känner jag mig ifs ganska bra så jag tänkte gå ut och promenera lite. Hur som helst, behövde nog denna vilodag!

LATER!
LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback