live is life

Idag är jag sleten, sov dåligt, vaknade tidigt, kom hem sent!
Mamma älsklingen hade skickat ny mascara som jag behövde på posten, men det var inte riktigt den  jag brukar använda så jag var fräck nog och ringa och säga det! Detta berodde nog främst på att jag var på dåligt humör och mycket har gått emot mig idag!
Jag insåg sedan hur fånig jag var och ringde och ursäktade mig!

Ikväll kommer Amalia hem men just nu går jag och Fia runt och håller oss så sysselsatta som möjligt för att inte gå i tur. Hon har tydligen också haft en tuff dag. Hon är fattig och har räknat ut vad hon kan/ska äta under hela veckan för att hennes ekonomi ska gå ihop! Skandal!

Nåväl vi har alla dagar som dessa, därför tänker jag ta mig kragen och sjunga:



LIFE IS LIFE
NANANANANA

When everyone gets everything
And every song everybody sings
And it's life
NANANANANA





CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback