It takes two to tango!

Det är så sant som det är sagt...
I ett förhållande är det viktigt att man visar engagemang! Det är lätt hänt att man kan såras eller bli upprörd för små saker, i synnerhet när man är ifrån varandra!
 Den ene blir "semilack" (som någon skulle kalla det) och tycker att det är självklart att den respektive ska förstå varför medan den andre inte har en aning om vad som hänt - eller kanske inte vill förstå!?
Jag anser att samtidigt som man måste ha tålamod så måste man även känna mycket frihet till att säga till om någonting känns fel.
Jag tycker exempelvis att det är viktigt att man är rättvis i ett förhållande, vad som gäller mig skall också gälla dig! (--- till viss grad!)

Man ska visa lika stort intresse som sin partner.
Man ska ägna tid till varandra...
Man ska vara rak, ärlig och lita på varandra.
Man ska vara uppmärksam!
och kanske vktigast av allt:
Man ska aldrig "sluta bry sig!"


Sen så ska man inte glömma att det hör till ens vardag att ha up and downs!
Min vardag består främst av ups!

JAG SAKNAR MIN FAMILJ!
Ciao peeps!
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback