Bussblogging

Så nu sitter jag äntligen på bussen påväg hema, om 3 timmar är jag tillbaka i kära Halmstad... Men det har varit en tuff dag, det kan jag lova!


Idag vaknade jag runt 6 tillsammans med Maal och vi stack till jobbet. Väl där ser jag ut som en sliten kamel och tror jag ska somna var 5e minut.
skyndar mig hem vid halv 3 (30 min med buss till oslo) tar mina stuff och springer till forex för att växla pengar. Där är det kaos så fia springer före till "bussterminalen" (trodde jag) med min väska och jag kommer senare.
5 min innan avgång kommer jag till min buss och hittar inte fia. Då visar det sig att jag har sagt fel, tåget hela tiden och idioten ( jag var den största idioten egentligen men det känns bättre att lägga det på henne) hade stuckit till tåget istället... hur som helst jag hann med bussen, pga. schysst chafför! Men som om det vore nog - i brådskan hade jag skrivit mitt bokingsnr på ett gammalt strumpbyxorpaket som jag öppnade igår HAHA!

Lyssnar på skön musik från datorn och tanken av att få ligga i min säng inatt är oslagbar!
Mmmmm :)

Nu ska jag vila!
Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback