PANNKAKOR

Idag kom jag på den fantastiska idén av att göra pannkakor till frukost/lunch!
Jag gick till REMA 1000 och köpte alla ingredienser!
Det är så att jag nyligen lärt mig och kände full entusiam när jag började steka pannkakorna till mig och Amalia!
Efter ett antal misslyckade "kapitalist-svins-pannkakor" (SOM MAAL KALLADE DEM) återstod den sista pannkakssmeten. Jag visste precis vad jag ville få ut av den! EN PEPPARKAKSPANNKAKA! Så jag smulade i en pepparkaka!

RESLUTAT:

Jag tar en tugga och ryser!
Jag: OH FYFAN!
Amalia: Hur smakade den?
Jag: Som pepparkaka!

Sedan tog jag en annan pannkaka och trodde att jag skulle spy!
Jag: Här har jag stått och lagat pannkakor i över en timma och
JAG VET JU ATT JAG INTE ENS TYCKER OM PANNKAKOR!
(så jag åt två knäckebröd istället. med ostgurka & kaviarisallad!)


Döm mig inte!
Jag är skön som fan! :)
KRAN LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback