it's friday!

...äntligen fredag, TACK!

veckan har bara sprungit iväg och jag har jobbat mycket!
Helgen är kommen och det känns i hela kroppen.
Gör som JAG unna dig vin och låt dina högtalare spotta ut house (eller annan fantastisk musik) så att det ryker om det, för det är Du värd!!!
Ja, Du är värd det om du tagit dig igenom en vecka med jobb,
eller en vecka med studier, Du är till och med värd det om du bara legat hemma och agerat soffpotatis (just för att du stått ut med dig själv!) haha.
Ska förmodligen bege mig ut med grannarna ikväll, om jag inte ringer Malik coh ber honom komma för att spela fifa med mig!
Har inte precis samma hemlängtan som i början av veckan och jag mår överlag väldigt bra.


Imorgon ska jag gå på stan lääänge och ensam, ska bara njuta av mitt egna sällskap - som förövrigt är ett jävligt bra alternativ för jag är skön som fan! :)
(och det skäms jag faktiskt inte över att jag tycker!)


Önskar er alla en underbar helg, för det ska jag ha!
KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback