Fredag

Redan fredag?!
Aldrig har jag så mycket att göra som när jag är hemma över en helg.
Gårdagen tillbringades främst med min syster Charleen. Vi knallade runt på stan och jag kom hem md en polotröja och en U N D E R B A R lite längre kavaj.
Dum som jag är, råkade jag glömma kassen hos Leen, så bilder kommer förmodligen imorgon!
Idag gick jag upp vid 7.30 för att följa med min systerdotter till skolan.
Tänk er själva, att få visa sin (blott) 11 år äldre moster sin skola, sina vänner, killarna (?) och bäst av allt - tänk er att sitta tillsammans och äta under lunchen! Hon var väldigt stolt! HAHA, trevligt var det...
Snabba ryck till NetonNet och Gekås, där spenderade jag mycket pengar:

1 digitalkamera (julklapp till någon)
1 digitalkamera till fia (som jag tappat bort)
FIFA 09 (JAAA)
1 ny kontroll till mitt Ps2
sällskapsspel
och andra nödvändigheter!

DAGENS BÄSTA!
(nu blir säkert Mal & Fia överlyckliga, vi vet vem som kommer sitta fastklistrad framför vår ENORMA TV i 603)
 
Nu ska jag se klart idol!
TEMA KÄRLEK, alltid lika desperat!
Trevlig helg!
KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback