Dålig uppdatering!

Mina kära läsare...
Förlåt för dålig uppdatering, till saken hör att vårt internet krånglar nåt så otroligt och jag ska vara glad om jag kommer in 5-10 min för att kolla min mail!
Just NU funkar det och därför passar jag på att skriva lite!

FIA ÄR HEMMA och det märks som hon själv sa "för jag ska snart släppa lite fisar" därför måste vi invaldera lägenheten med doftljus... (TUR ATT HON HADE MED SIG DET!)
+ alla kylskåpsmagneter
+ disktrasor
+ tandpetare
+ dukar ?
+ papperskorg
+ reflexer
HELT SJUKT - men nödvändigt!


Amalia min lilla älskling, är sjukt - har åkt på halsfluss igen och det är såå synd om henne!
Själv känner jag mig lite krasslig men jag ska inte bli sjuk. Istället skämmer jag bort mig själv med mängder av filmer och extra tjocktröjor när jag kommer hem från jobbet!

JAG SAKNAR ARDIT!
och min familj ♥
KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback