...and so we go!

För cirka 1 ½ år sedan skapade jag denna blogg för att dela med mig av min vardag...
Det gick dock inte så bra, skrev två inlägg tills jag i stort sätt glömde/tröttnade helt.

Nu har jag ännu en gång tagit mig i kragen - i hopp om att det skall gå betydligt bättre denna gång!
Egentligen hade jag tänkt vänta tills jag flyttar då sommaren börjar lida mot sitt slut, så att mamma, syskon och andra intresserade ska kunna hänga med i mitt liv.
Jag menar tänk bara på min kära mor, hur mycket hon än gormar på mig att jag är slarvig, bortskämd och lat så vet hon likaväl som jag att det kommer kännas tungt när jag lämnar mitt (enligt henne) stökiga och dammiga rum för att med en ansvarsfull attityd bege mig vidare mot den "vuxna världen"...
Det är lite spännande faktiskt!

Men tills dess - ska jag sköta om äldre och koka deras kaffe, bjuda på inlägg & många bilder och i allra högsta grad njuta av sommaren i Halmstad med de bästa personerna man kan tänka sig!

Enjoy!


Linnéa - Here to stay!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta :O ?

2008-06-11 @ 12:44:48
Postat av: Anonym

"hej anonym" :P Jag ska flytta till Oslo...

2008-06-11 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback