"Oh you made a little joke, Good for you!"

Igår såg jag och Amalia SATC the movie ännu en gång.
Jag var lycklig.
Amalia grät som om hon vore på någon jävla begravning,
Vi skrattade åt klockrena kommentarer och avgudade de fyra karaktärerna!

"The good ones screw you, the bad ones screw you,
and the rest don't know how to screw you!"


Idag är min Maal sjuk, antagligen halsfluss igen och själv känner jag mig sådär halvkrasslig. MEN JAG SKA INTE BLI SJUK! Vi vet alla hur bra det gick sist...
Julbordet i lördags var väldigt trevligt, lyckat och spårat. (Bilder inom kort)
Nu har Maja flyttat och Matilda beger sig hemåt på söndag, sad but true!
Det är kul att man har vänner i Linköping nu också, eller "Linkan" som dem själva kallar det och jag längtar tills de ska besöka oss i Halmstad i sommar.

NU blir det film och kos!
Ciao Linnéa

P.s. Btw min lördag var till och med SÅ trevlig att jag förlorade min mobil ännu en gång... nåväl, det man inte har i huvudet får man ha i plånboken! D.s.

Kommentarer
Postat av: Maja

Saknar er massor ju! vi kommer och hälsar på er:)

2008-12-09 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback