jag ger er min dag!

Utan att överdriva kan jag börja med att berätta att jag sov max 2 timmar inatt.
Gick upp till mamma vid 5 imorse, frustrerad med tårar i ögonen och berättade att jag inte kunde sova. Det var som om jag hade proppat i mig amfetamin eller något liknande. Det värsta var att jag tvungen att gå upp tidigt också.
klockan 7 powerwalkade jag till tandläkaren sedan raka vägen till sats och slutligen hjälpte jag mamma på jobbet för att vi skulle komma in till stan så fort som möjligt. Först lunch, sedan letade vi runt i olika butiker.
Vid 15 träffade jag Amelie, vi var på jakt efter en nyårsklänning till henne (vilket vi också fann) sedan åkte vi till Eurostop för jag behövde strumpbyxor :)
Kom hem vid 17, sliten, irriterad och trött! Jag tappade upp ett vaaarmt bad, unnade mig ett glas vin, levande ljus och sjöng till min musik!
Mamma tyckte det såg roligt ut :)

Nu är jag klar med alla mina day-before-needs vad gäller nyår!
Känns som om det kommer bli en MYCKET braaa nyår, som ska firas med min fia filur och Amelie i Båstad!
KRAM LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback