friday hey hey!

Idag har jag fått tillbaka mitt norska nr, så nu går det att få tag på mig igen
004741389130

Jag och Amalia tänker kurrera oss den fredag så att vi kan ta oss till julbordet tillsammans med jobbet imorgon.
Amalia har varit och köpt fredagsfika så jag är ganska glad.
Trots att lägenheten stinker av vitlök och att Maal målar misslyckade stjärnor. Ja jag säger då det...

Om ca en vecka åker vi hem för att fira jul med nära och kära och det känns underbart!
Har  försökt lägga in bilderna från julbordet förra helgen men det går alldeles för segt så jag tar tag i det hemma istället!


HA EN GALET BRA FREDAG!
KRAM LINNEA

Kommentarer
Postat av: Sofia

Taack :) jaa har du en resa inplanerad??

Postat av: Micki

Hej! :D

Som jag har letat efter din blogg, och så heter du så simpelt som linneaolsson.blogg.se (suck åt mig!)

Jag undrar om vi fortfarande får ta över er lägenhet? =) Vi skulle bli överlyckliga!

puss och kram

2008-12-17 @ 21:52:39
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback