Dan före...

puuh. julen måste vara årets stressigaste tidpunkt!
Alla är på desperat jakt efter de sista julklapparna som bara MÅSTE köpas.
Alla vill göra sig fina hos diverse hårfrisörer, salonger och solarium.
Det är som om alla har mobilen fastklistrad på örat eftersom alla ständigt MÅSTE hinna möta någon.
Alla fyller lägenheten tonvis med mat och alkohol för att försäkra sig om att man har så det räcker, de kommande dagarna då det är julstängt.
-
idag har jag:
fixat naglarna.
fixat med de sista julklapparna.
sprungit på stan.
ätit middag hos Charleen & Patrik.
NU har jag äntligen duschat och ska lägga mig!

BTW!! Jag fixade mina naglar hos Louise som gör det hemma hos sig i stan. JÄTTEDUKTIG!
300 för nya tippar. Bara skriv om ni vill ha hennes nr...

IDAG kom även mina älskade klänningar från nelly.se! I LOVE THEM!

GODNATT!
imorgon är det julafton
KRAM LINNEA


Kommentarer
Postat av: Loiisan

oh va du e söt:D bara ring om det blir nåt knas så fixar vi det:D

KRAMIS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback