bussblogging

Jag och Maal sitter nu på bussen och det återstår cirkus 2 timmar innan vi är framma i kära Halmstad!
Med handen på hjärtat kan jag nog meddela att aldrig förr har jag längtat såhär mycket efter att komma hem till kungdgatan, min älskade familj, Halmstad, min säng och julen i Sverige...
DET KÄNNS UNDERBART!!

Helt sjukt, imorse fick vi ta taxi till centralen. Vår taxidriver sa att han hade kör i tre år och att han aldrig vait med om så mycket packning.
2 tjejer, 2 veckor hemma, resluterade i 14 olika väskor (varav 4 var stora resväskor)


Dessutom, det här är nog den bästa internetanslutningen jag har haft på två veckor...
Kommer bli mycket mer uppdatering nu när jag är hemma!

Trevlig lördag!
KRAM LINNEA
vi ses hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback