ÅRETS

JAG HAR GJORT EN LITEN ÅRETS-SUMMERING :)

Årets förändring
: Studenten. Flytt till Oslo.
Årets "varmast om hjärtat": Min familj, mina sambos, vänner, ardit

Årets komplimang: Att min personlighet påminner och Gynning! (den levde jag på under några månader)
Årets bästa utgångsanledning: "Vi kommer fan inte va såhär snygga om 10 år!"

Årets baksmälla: Julbord nr 1 i Oslo, den bakfyllan borde ha varit olaglig!

Årets frustration: När jag vaknade upp OERHÖRT HUNGRIG en söndag. Tonfisken och osten, ALLT gick emot mig!
Årets irritationsobjekt: Vår förra inneboende under 10 dagar!
Årets bakfyllemat: I Sverige MAX. I Oslo BURGER KING!

Årets sämsta visdomsord"Man kommer inte alltid upp på en god väg.
Men man KOMMER alltid UPP på en god väg!"

Årets bästa visdomsord: "The bad ones screw you, the good ones screw, and the rest don't know how to screw you!"
Årets budord: No limits, No regreds!
Årets fylletårar: När Fia gav upp vår vänskap för att hänga grannen Mr Hash!

Årets motto: "You can get it if you really want!"
Årets mest förvirrade konversation: "Vem är här?" Det är jag, Sofia. "Nej. vem ÄR här?" Jag, Sofia Elenvik! "Nej du förstår inte, vem sover där ute?" JAHA! Det är bara grannen...
Årets snyggkväll: Jag, Maal och Caroline, förfest på min bakgård sedan club4.

Årets karaokelåt: "All by myself"
Årets maskot: En kundvagn, Mitsi och Maals rabbit
Årets självförsvarsmetod: "Aj som fan! HÄR SKA DU FÅ!" Pang...
Årets GrattisGår till Obama kanske?

Årets kärlek: Sex and the city, ardit :)

Årets "Gör EJ detta: Börja aldrig leka en stickers-lek med en vit sydafrikan!

Årets "Gör detta": Vid oplanerad utgång. korka upp lite vin framför youtube och sjung karaokesånger!

Årets Amalias mest (hennes ord) FANTASTISKA ögonblick:
När vi bjöd upp 3 horor från Ghana en natt, lyssnade på deras historier och bjöd på nudlar och vin!

Årets smak: Vitlök och chilisås

Årets dryck: Vin

Årets bästa månadarfebruari. juni. juli. augusti.

Årets blogg: Blondinbella. GYNNING

Årets blogg-bubblare: LINNÉA OLSSON haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback