IMAGINE

Min visit till Nils blev inte av, både jag och Amalia var för trötta!
Så istället hoppade jag in i duschen och försökte förgäves att andas i vårt minimala badrum som höll på att sprängas av imma. Då kom jag på mig själv och ändrade till en mer normal temperatur på vattnet!
Jag sjöng John Lennons imagine och intalade mig själv att "fyfan vilken bra röst jag har ibland...." När jag sedan sjöng samma låt utanför badrummet, förstod jag att det måste ha varit värmen, slutade sjunga och sökte istället på orginalet på youtube. Ett av mina bättre beslut under dagen...

Jag kan också meddela att jag äcklas av min pojkväns ambition vad gäller att sätta sig ner med fokus och plugga! Det där har jag tappat helt nu efter studenten... jaja jag kan trösta mig själv med att jag åtminstone har min målmedvetenhet kvar!
Så eftersom Ardit tänkt hänga med sin familj & sina skolböcker ikväll, tänkte jag låta Stieg Larsson tillfredställa mig och njuta av en kopp forest fruit tea.
Det är ifs inte så pjåkigt det heller!


Kram & godnatt,
Linnéa












Kommentarer
Postat av: MH

Trevlig läsning! :)

Postat av: Linnéa

Kul att höra!

2008-08-23 @ 16:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback